نصب سیم کشی برق و مهار در کامیون GM/Isuzu 2006
نوشته شده توسط : jixiaohui

برای افزایش قابلیت اطمینان سیم‌کشی، همه دسته‌های قاب با لوله‌های وینیل موج‌دار پوشانده می‌شوند. دستورالعمل‌های زیر برای گسترش یا اصلاح این مهارها اعمال می‌شود. برای اطلاعات در مورد مدارهای رایج در NPR، NPR HD، NQR، NRR و بخش برق را ببینید. سری W. 

 

[07.2021 ]خدمات دانلود و نصب نرم افزار تشخیصی ISUZU G-IDSS

 

رویه ها:

اکثر اتصالات سیم‌کشی در خودروهای GM/Isuzu با پایانه‌ها انجام می‌شود. توصیه می‌کنیم هنگام اتصال کابل‌ها و سیم‌ها از پایانه‌ها استفاده کنید . 

 

هنگام اتصال، از سیم جدید همان گیج استفاده کنید و در داخل لوله موجدار اتصال ایجاد نکنید.

 

هنگام اتصال به انتهای مهار، مطمئن شوید که اتصالات از نظر الکتریکی کامل هستند.در صورت لزوم از نوار عایق برای جلوگیری از ورود آب که منجر به اتصال کوتاه و/یا خوردگی می شود استفاده کنید. 

 

هنگام ساخت مدارهای جدید یا اصلاح مدارهایی که قبلاً نصب شده اند، کابل ها را فقط به اندازه ای محکم کنید که شلی را از بین ببرید. در مواردی که لازم است از گیره ها یا گیره ها برای محافظت از کابل ها در برابر گرما یا لبه های تیز استفاده کنید. وقتی کابل ها باید نزدیک سیستم اگزوز کار کنند، دستورالعمل ها را ببینید. در بخش "سیستم اگزوز"  

 

همیشه از گیره های ضد زنگ استفاده کنید و روی آن قسمت از گیره ها که در تماس مستقیم با هارنس هستند، روکش وینیل اعمال کنید. 

 

برای به حداقل رساندن لرزش هارنس، نقاط برش باید مطابق جدول تنظیم شوند.

 

 



 

خدمات نصب و فعال سازی نرم افزار تشخیصی ISUZU G-IDSS 07.2021

 

هنگام تغییر طول کابل باتری، کابل موجود را قطع یا به هم وصل نکنید. کابل جدیدی با طول و سیم سنج مناسب برای بار و فاصله، بدون اتصال ایجاد کنید. 

 

هنگام استفاده از کانکتورها، از یک کانکتور سوکت (ماده) در سمت منبع برق و یک کانکتور (نر) در سمت بار الکتریکی استفاده کنید تا احتمال اتصال کوتاه در هنگام قطع شدن کاهش یابد. 

 

هنگام اتصال کابل ها به قطعات متحرک یا لرزان مانند موتور یا گیربکس، مطمئن شوید که در سیم کشی سستی کافی برای جذب لرزش وجود دارد. از کابل های موجود متصل شده توسط GM/Isuzu الگوبرداری کنید. کابل های انعطاف پذیر را از سایر قسمت ها دور نگه دارید.  

از نوار وینیل در محفظه موتور استفاده نکنید. گرما باعث جدا شدن آن می شود. از گیره های فولادی روکش شده با لاستیک یا وینیل استفاده کنید. 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: